JUNE HEAT
Previous Next
Share via Pinterest
  • 4 Hearts

  • 29 Comments

  • KEFI Flag as Inappropriate Oh holy hell....what are we gonna buy now! I guess I should wait till monday b/c I need to add the warrior necklace to my list? XOXO
    184w
  • KEFI Flag as Inappropriate Looks like they are adding some uber cool feather jewels as well but I am getting the feather extensions...so I may pass (doubt it!) Looks like June is right up my taste ally!
    184w
  • BlueInk Flag as Inappropriate OMG Movy!!! For like 5 minutes they had ALL the new stuff available to view! I seriously died and had to revive myself so look again! The leather pants are TO DIE FOR! But as they are $1K I'm going to have to pass (unless I win the lotto).. And the tea colored tunic with the light blue!!! That is my one ABSOLUTE MUST HAVE! xoxo
    184w
  • branwen Flag as Inappropriate mamas!!! I swear to u as soon as I saw these things my mind was screaming MOVY&CAT.....and please, please can I take the phrase " holy hell" and call it mine!!! LMFAO !!! ~~ cat , u shut it down here!!! I die for the ruffles!!! XOXO
    184w
  • BlueInk Flag as Inappropriate I swear! June will be the death of us all!!! xoxo
    184w
  • BlueInk Flag as Inappropriate The beach comber cardi should arrive tomorrow (fingers crossed)! I'm even more excited after seeing it the acid wash tube pic! And it got a really good review! I got the embroidered pullover today and I'm IN LOVE! It looks waaay different than I imagined.. I thought it would be for fall but it's really lightweight and I die for the extreme bell sleeves! xoxo
    184w
  • KEFI Flag as Inappropriate I am going to be feathered and tribal to the inch of my death this summer!!!! LOL (does that even make sense?) XOXO
    184w
  • edengarden Flag as Inappropriate OMG !! OMG!!!! the necklace is bomb me away!!! XOXO
    184w
  • KEFI Flag as Inappropriate I meant "within an inch of my life"......teehee
    184w
  • KEFI Flag as Inappropriate Cat..PLZ, PLZ let me know how u like the BCC since it is one of the items on my list. Just a little concerned about the horizontal stripes! LOL
    184w
  • KEFI Flag as Inappropriate ......that are across the top back!
    184w
  • branwen Flag as Inappropriate omigosh!!~ yes cat! Please let us know ASAP! I want it super bad, it is actually freaking me out becuz I know in my heart it will sell out!..but also a bit wondering about across shoulders stripes...and can't afford...I'm even thinking should I return crochet pants for bcc? Becuz I will wear it more?...ur ideas dolls? I need major help! XOXO
    184w
  • BlueInk Flag as Inappropriate I just missed the delivery! Ugh!!! Monday for sure! The overalls will probably be here too! I will report ASAP!!! I'm so excited because I feel like it is something I would wear every day! I want that page 10 tunic SUPER bad so the flora hoodie might have to go back but it's reeeeeeally pretty! Maybe the overalls? I don't know what to do!!! xoxo
    184w
  • BlueInk Flag as Inappropriate I think you need the BCC Branwenarino!!! But I will confirm on Monday! But if you return the nightcap you will probably regret it.. I'm NO help am I??? xoxo
    184w
  • KEFI Flag as Inappropriate I can't b of help either! Just like Carrie Bradshaw would say....were there is a will there is a way to buy shoes! Branwen, those nitecap pants r made for u and Cat, the overall r made for u! But my name is Marianne and I am a shopaholic! Keep your prizes! b/c as we all know, there is ALWAYS another FP obsession around the corner!
    184w
  • BlueInk Flag as Inappropriate Hi Marrianne! lol! Seriously I think ur right.. I love having a pretty dress to go to dinner but I need more shut it down every day clothes! I wanna be the cute mommy! I'm hoping I can add the BCC and warrior necklace to pretty much anything and be ohmygawdwheredidshegetthat fab.. xoxo
    184w
  • BlueInk Flag as Inappropriate P.S. Which warrior necklace do u ladies like best? black or brown?
    184w
  • branwen Flag as Inappropriate ~oh~ I have to keep the pants, I know u r all right!!! they would haunt my dreams if I returned them!!!~and I really want the bcc....bad!!! I am actually wearing my tah loo hoodie w denim cut~offs rite now, in case any one is still on the fence...I got 2 ore compliments on it at dinner tonight!! cinders, u know I'm speaking 2 u!! Lol!! XOXO
    184w
  • branwen Flag as Inappropriate ~and cat....I totally die for the overalls...and probably I shouldn't say this, but I got some denim overalls that r really similar on eBay...sorry,sorry...for 14.99...I was so angry they were sold out I went searching...the ones I got r high end name...used but like new...
    184w
  • branwen Flag as Inappropriate ~so idk, maybe for the price if u had to return something...u mite find something similar for less....but I think they r so major, it's not like i would really b able to return them if I had snagged a pair...~ we r very very ill!!! XOXO
    184w
  • KEFI Flag as Inappropriate LOL Branwen, I was wearing my Tah-Loo Sat. as well! Don't u just love E-bay/etsy!!!!!! Cat! so far I like the black Warrior necklace but I need to check it out more when it is listed. Don't forget Cat they have a a store in VENICE so you can check them out IRL! Heyoka Leather Store....goggle it to get their address! But I am sure, depending on the price, FP stores will b carrying them as well! XOXO
    184w
  • BlueInk Flag as Inappropriate I did the same thing when the overalls sold out! I searched everywhere for something similar but didn't find anything! You totally lucked out B! I like the ruffles panek dress too but I like the charcoal one in the main pic!
    184w
  • BlueInk Flag as Inappropriate M I need to figure out where the venice store is and go check it out this week! I wonder how the prices will compare?!
    184w
  • BlueInk Flag as Inappropriate OK i just saw the video on page 8! How did i not see that b4??? Is it just me or are u dying for the black cutoffs with the black lace pockets???!!!
    184w
  • KEFI Flag as Inappropriate Cat, I'll have to check those out! I need an opinion...I want to buy 1 laguna pull over. I really find the pumice color interesting but I have deep olive skin and dark hair....would I look dead in that color? Should i just wait till the ice cream is in stock! XOXO
    184w
  • BlueInk Flag as Inappropriate I love the pumice color most! I think it would look great with olive skin! The ice cream is beautiful too but the pumice is easier to wear year around! Maybe you should order both and then decide just to be on the safe side??? xoxo
    184w
  • branwen Flag as Inappropriate ~yes, I agree w everything cat said!!!...u will shut it down in either one, but pumice is first choice!!! XOXO
    184w
  • BlueInk Flag as Inappropriate Once again I'm having problems logging in! Argh! I sent an email to Customer Service but haven't heard anything.. So if you girls don't see me for a few days I'm here! Fairy dust assistance please!!! xoxo
    184w
  • KEFI Flag as Inappropriate Thanks girlies....pumice! It's monday...let the feeding frenzy begin!!! LOL XOXO Cat, nooooo u need to be here today!
    184w
Flag as Inappropriate
Back to Top